Gallery
2013_06271432013_06110282013_06271512013_0627097
Říjen 2013
Po Út St Čt So Ne
« Zář   Lis »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
TOPlist

Archive for Říjen 14th, 2013

Dne 16. ledna 2014 proběhne v Pradubicích na Dopravní fakultě Jana Pernera Den otevřených dveří. Zájemce o studium zde zjistí, jaké jsou podmínky pro příjmací řízení na tuto fakultu a informace o studiu.

396576-gallery1-zkjrw

ČSSD chce urychlit vybudování vysokorychlostní železnice mezi Prahou a Brnem. Dosavadní plány počítají s dokončením trati v roce 2038, sociální demokraté plánují, že jízda mezi oběma městy bude trvat pouhou hodinu už v roce 2025, tedy o 13 let dříve.

Praha–Brno za hodinu jízdy není nereálný sen,“ řekl stínový ministr průmyslu a obchodu za ČSSD Milan Urban na pondělní tiskové konferenci, která se symbolicky konala na pražském Masarykově nádraží, v Masarykově salónku.

Sociální demokraté také slibují, že za jejich vlády konečně vznikne rychlodráha mezi Prahou a středočeským Kladnem s odbočkou na Letiště Václava Havla. „Tím bude umožněn hvězdicovitý systém železnice okolo Prahy po vzoru Paříže nebo Barcelony,“ doplnil Urban. Projekt už má své jméno – Masarykova rychlodráha.

Den otevřených dveří v Linde MH v Praze

Společnost Linde Material Handling (Linde MH), dodavatel manipulační techniky a skladových řešení, připravila pro své zákazníky i širokou veřejnost Den otevřených dveří na pobočce v Praze 10.

 
Ve středu 23. října 2013 od 10 do 14 hod tak Linde MH na své pobočce v pražské Polygrafické ulici mimo jiné představí i těžký vozík řady 1401 s nosností 10–18 tun, který se v letošním roce začne vyrábět v České republice. 

Návštěvníci si budou moci v centrále společnosti v pražských Malešicích prohlédnout nejen tento vozík vhodný např. pro strojírenství, hutnictví, automobilový průmysl a další obory, kde je třeba přesná manipulace s těžkými břemeny, ale i plejádu další strojů z produkce firmy. Získají také informace o úsporných řešeních využívajících pohonů na CNG, která Linde MH nabízí na českém trhu od roku 2006. Vozíky na stlačený zemní plyn přináší v porovnání s naftovými či LPG motory úspory ve výši až 50 % nákladů na pohonné hmoty. Navíc je CNG vhodné i pro flotilu osobních firemních vozů. „Naše společnost přešla na pohon CNG u svých vozů na podzim minulého roku a očekáváme, že se roční úspory budou pohybovat v řádu 450 až 500 tisíc korun,“ dodává Martin Petřík, vedoucí marketingu ve společnosti Linde Material Handling.