Hledáte samostatnou práci v zákaznickém servisu v Brně? Baví Vás práce s lidmi a rádi komunikujete v ruském jazyce? Pak neváhejte a kontaktujte náš ještě dnes!!! Mezinárodní společnost, která si cení šikovných zaměstnanců a váží si svých zákazníků, hledá vhodného kandidáta na pozici: REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s RJ a AJ

Pracovní náplňC
* komunikace s rusky mluvícími zákazníky
* vyřizování dotazů zákazníků
* zanášení dat do interního systému
* spolupráce s obchodním oddělením společnosti
* pravidelný reporting nadřízenému

Požadavky
* SŠ/VŠ vzdělání
* výbornou znalost RJ slovem i písmem podmínkou, komunikativní znalost AJ
* praxe v zákaznickém servisu výhodou
* znalost práce na PC
* schopnost pracovat v týmu a pod stresem

Nabízíme
* zázemí mezinárodní společnosti
* motivující mzdové ohodnocení
* možnost dalšího kariérního rozvoje
* podporu při přestěhování
* zaměstnanecké slevy
* stravenky
* příspěvek na dovolenou
* místo výkonu práce: Brno

Minimální požadavky vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou26289822_
Lokalita: Jihomoravský kraj  Obor: Administrativa a organizace, Služby zákazníkům

Pozici nabízí: Advantage Consulting, s. r. o.   Ulice: Orlí 36   Město: Brno   PSČ: 60200

Be Sociable, Share!

    Leave a Reply