Hledáte samostatnou práci v zákaznickém servisu v Brně? Baví Vás práce s lidmi a rádi komunikujete v ruském jazyce? Pak neváhejte a kontaktujte náš ještě dnes!!! Mezinárodní společnost, která si cení šikovných zaměstnanců a váží si svých zákazníků, hledá vhodného kandidáta na pozici: REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s RJ a AJ
Pracovní náplň
* komunikace s rusky mluvícími zákazníky
* vyřizování dotazů zákazníků
* zanášení dat do interního systému
* spolupráce s obchodním oddělením společnosti
* pravidelný reporting nadřízenému
Požadavky
* SŠ/VŠ vzdělání
* výbornou znalost RJ slovem i písmem podmínkou, komunikativní znalost AJ
* praxe v zákaznickém servisu výhodou
* znalost práce na PC
* schopnost pracovat v týmu a pod stresem
Nabízíme
* zázemí mezinárodní společnosti
* motivující mzdové ohodnocení
* možnost dalšího kariérního rozvoje
* podporu při přestěhování
* zaměstnanecké slevy
* stravenky
* příspěvek na dovolenou
* místo výkonu práce: Brno
Minimální požadavky vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Lokalita: Jihomoravský kraj Obor: Administrativa a organizace, Služby zákazníkům
Pozici nabízí: Advantage Consulting, s. r. o. Ulice: Orlí 36 Město: Brno PSČ: 60200