Gallery
2013_06110522013_06270412013_06270022013_0627130
Listopad 2014
Po Út St Čt So Ne
« Říj   Pro »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
TOPlist

Archive for Listopad, 2014

Po sedmi letech končí modernizace břeclavského železničního uzlu. Klíčová vlaková tepna se dočkala nového zabezpečení i kolejí. Díky tomu se trojnásobně zvýšila rychlost, kterou mohou vlaky projíždět.Náklady přesáhly tři miliardy korun.Břeclavský dispečink se díky investicím proměnil ve špičkově technicky vybavené pracoviště.Dosud vlaky projíždějí stanicí čtyřicetikilometrovou rychlostí, teď pojedou v přímém směru rychlostí 120 km/h , do odboček 80 až 100 km/h.Průjezd uzlem se zkrátí o několik minut. Pro cestující to navíc bude znamenat daleko příjemnější cestování v zimě, protože výhybky budou elektricky vyhřívané.Vlaky Břeclav 008

Šťastné a veselé Vánoce… Hm, když tohle vidíme, tak máme vždycky chuť, aby se letos obešly bez dárků…skladiště Amazonu

Cestující na sibiřském letišti Igarka museli nejprve společnými silami roztlačit letoun, aby vůbec mohli odletět. Podvozek proudového letounu Tupolev Tu-134 totiž ve více než padesátistupňovém mrazu přimrzl k dráze, respektive mu asi zamrzly brzdy. 

Ačkoliv cestující brali vše jako žert, úterní příhodu ze sibiřského letiště začala dnes vyšetřovat prokuratura. „Roztlačovat letadlo jako uvízlé auto se zásadně nesmí, protože by mohlo být poškozeno,“ vysvětlila prokurátorka Oxana Gorbunovová.
Letiště Igarka se hájí, že nikdo pasažéry o tlačení neprosil, sami se do stroje opřeli poté, co museli z letadla vystoupit, aby měl tahač s prázdným strojem snadnější práci. Prokuratura by se prý měla zajímat spíše o to, proč aerolinky nepoužily na podvozek mazivo do sibiřských mrazů.
Sociální sítě prý kypí hněvem nad tím, že cestující asi čeká popotahování od prokurátorů bez špetky smyslu pro humor. Zazněl však i názor, že „je dobře, že v Igarce nemají kosmodrom“.
Odkaz na video
https://www.youtube.com/watch?v=2MnydTRcLec

Méně dramaticky než se očekávalo vyhlížela stávka, organizovaná strojvůdci: podle informace DB Schenker Rail dvě třetiny všech nákladních vlaků jezdily. Podnik nákladní dopravy DB organizuje denně na německé síti kolem 5000 nákladních vlaků. DB Schenker Rail mohl zajistit časově kritické transporty nových automobilů v Německu a v Evropě, takže nedocházelo k problémům ve výrobě. Podobná situace byla v přepravě chemie a montážních produktů. V přístavu Hamburg se drážní doprava přechodně převedla na silnici.

Nasazení jednotek Pendolino na trasu Praha-Košice zrychlí jízdní dobu na 7 a půl hodiny takže se jízdní doba zkrátí téměř o hodinu. Bude se jednat o vlak  SC 240/241 Praha 6:35-Košice 14:06 / Košice 14:52-Praha 22:21  

titul

Nastalo období stužkovacích večírků, a na naší škole už proběhly. Zde přiložím pár foteček z toho „logistického“ který proběhl tuto sobotu a dopadl na jedničku.10308087_10204085703757217_219260176686960403_n 10423732_10204085744558237_1265094888508196217_n 10686635_10204085815280005_6334317744249147126_n 10698544_10204085761038649_1262338730991203179_n

Read the rest of this entry »

Soukromý železniční dopravce RegioJet rozšíří flotilu svých devíti elektrických lokomotiv. Od soboty začali jezdit s první lokomotivou Siemens Vectron, další dvě mají přijet v příštích týdnech. Dopravce je zatím bude používat hlavně na trati Bratislava – Košice, první měsíc je bude testovat v Česku. Pronájem od rakouské leasingové společnosti European Loco Lease získává v tuto chvíli nejmodernější lokomotivou , která po Evropě jezdí.

Nové lokomotivy budou nejprve jezdit mezi Prahou a Ostravou, v polovině prosince přejedou na Slovensko. Poprvé je RegioJet nasadil v sobotu na vlak IC 1005 s odjezdem v 9:44 z Prahy.REGIOJET

 

Regionjet

Nový jízdní řád začne platit 14.12. a přinese spoustu změn:
-jízdné se zdraží zhruba o 1% nad 50 km cesty
-přibude celkově víc spojů
-mezi Brnem a Prahou pojedou vlaky v ranních hodinách v půlhodinovém intervalu
-ruší se vlak EC 273/272 Avala Praha hl.n.-Bratislava-Beograd a zpět a bude nahrazen vlakem EC Csárdás který pojede v úseku Praha hl.n.-Budapest

-nové vlaky Railjet mezi Praha hl.n.-Graz  v dvou hodinovém taktu

-víc vlaků pro vozíčkáře a víc vlaků s WiFI

Víc informací najdete na: www.cd.cz1545759_nadrazi-vlaky