Gallery
2013_06271832013_06271242013_06271372013_0611025
Listopad 2017
Po Út St Čt So Ne
« Říj   Pro »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
TOPlist

Archive for Listopad 28th, 2017

Společnost Škoda Auto odstartovala pilotní testovací projekt přepravy sériových dílů do Číny po železnici. Tento náklad jinak přepravuje po moři. První kontejner byl naložen v úterý v CKD centru v Mladé Boleslavi do kamionu, který jej odvezl do vlakového terminálu v Praze-Uhříněvsi. Ve středu se pak tento kontejner přeložil na nákladní vlak, který se vydá na cestu dlouhou téměř 11 000 km do čínského města Yiwu. Poté jej zase převezeme kamion a přepraví do továrny společnosti SAIC-Volkswagen v čínské Šanghaji. Kontejner stráví na cestě celkem 23 dní a urazí vzdálenost přes 11 400 kilometrů. V opačném směru, tedy z výrobních závodů v Číně do České republiky, využívá Škoda Auto synergii s mateřským koncernem Volkswagen, přičemž takto přepravuje zejména komponenty. CKD centrum běžně slouží k přípravě montážních sad pro výrobu v zahraničních závodech. Vozy se totiž přepravují do vzdálenějších destinací v různých stupních „rozložení“, zejména podle toho, jaká jsou v cílových destinacích daňová a celní pravidla. Dalším faktorem, který rozhoduje o stupni rozloženosti expedovaných vozů, je pak to, jaké objemy se v daném zahraničním závodě vyrábí. Podle toho se pak odvíjí, jestli se automobilce vyplatí v pobočce investovat do složitějšího a dražšího vybavení.

Výsledek obrázku pro nákladní vlak