Gallery
2013_06271772013_06270762013_06270242013_0627112
Listopad 2014
Po Út St Čt So Ne
« Říj   Pro »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
TOPlist

Archive for Listopad 27th, 2014

Po sedmi letech končí modernizace břeclavského železničního uzlu. Klíčová vlaková tepna se dočkala nového zabezpečení i kolejí. Díky tomu se trojnásobně zvýšila rychlost, kterou mohou vlaky projíždět.Náklady přesáhly tři miliardy korun.Břeclavský dispečink se díky investicím proměnil ve špičkově technicky vybavené pracoviště.Dosud vlaky projíždějí stanicí čtyřicetikilometrovou rychlostí, teď pojedou v přímém směru rychlostí 120 km/h , do odboček 80 až 100 km/h.Průjezd uzlem se zkrátí o několik minut. Pro cestující to navíc bude znamenat daleko příjemnější cestování v zimě, protože výhybky budou elektricky vyhřívané.Vlaky Břeclav 008

Šťastné a veselé Vánoce… Hm, když tohle vidíme, tak máme vždycky chuť, aby se letos obešly bez dárků…skladiště Amazonu

Cestující na sibiřském letišti Igarka museli nejprve společnými silami roztlačit letoun, aby vůbec mohli odletět. Podvozek proudového letounu Tupolev Tu-134 totiž ve více než padesátistupňovém mrazu přimrzl k dráze, respektive mu asi zamrzly brzdy. 

Ačkoliv cestující brali vše jako žert, úterní příhodu ze sibiřského letiště začala dnes vyšetřovat prokuratura. „Roztlačovat letadlo jako uvízlé auto se zásadně nesmí, protože by mohlo být poškozeno,“ vysvětlila prokurátorka Oxana Gorbunovová.
Letiště Igarka se hájí, že nikdo pasažéry o tlačení neprosil, sami se do stroje opřeli poté, co museli z letadla vystoupit, aby měl tahač s prázdným strojem snadnější práci. Prokuratura by se prý měla zajímat spíše o to, proč aerolinky nepoužily na podvozek mazivo do sibiřských mrazů.
Sociální sítě prý kypí hněvem nad tím, že cestující asi čeká popotahování od prokurátorů bez špetky smyslu pro humor. Zazněl však i názor, že „je dobře, že v Igarce nemají kosmodrom“.
Odkaz na video
https://www.youtube.com/watch?v=2MnydTRcLec